Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Akciós termékek

Ár 21 245 Ft
Készleten
Ár 2 190 Ft
Készleten
Ár 1 590 Ft
Külső raktárban

Legnépszerűbbek

Ár 285 240 Ft
Külső raktárban
Ár 6 990 Ft
Külső raktárban
Ár 7 690 Ft
Külső raktárban

Garanciális ügyintézés
Garanciális ügyintézés

Garanciális problémákkal kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kereshet minket:

Cím: 1096 Budapest, Vendel u. 15-17.

E-mail: info@topoffice.hu

Telefon: +36 70 459 8957

Nyitvatartás: Hétfő - Péntek 10:00-18:00

Kérjük, hogy meghibásodott termék visszaküldése esetén mindenképpen mellékelje a termékhez a vásárlást igazoló számlát, a garancia jegyet (amennyiben a termék mellé kapott ilyet), illetve töltse ki a lenti RAKLAMÁCIÓS ŰRLAPOT.

Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben. Az Eladó jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket garanciális probléma esetén.

1.8. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe: A vásárlók könyve az Eladó üzletében (ügyfélszolgálatán) elérhető. Az ide írott bejegyzésekre az Eladó 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Garanciális problémák gyorsabb ügyintézéséhez kérjük, hogy töltse ki az alábbi reklamációs lapot.

Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Reklamációs űrlap
Név: *
Cím: *
Telefonszám: *
Email cím: *
Vásárlást igazoló számla sorszáma: *
Termék vásárlásának dátuma: * img
Termék neve, típusa: *
Termék gyáriszáma (S/N): *
Hiba leírása: *
Adatvédelmi és adatfeldolgozási szabályzat
Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében. A személyes adatok feldolgozásának célja számlák küldése a rendszer bérléséhez kapcsolódóan, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.
Adatvédelmi és adatfeldolgozási szabályzat
Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében. A személyes adatok feldolgozásának célja számlák küldése a rendszer bérléséhez kapcsolódóan, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.
Írja be a képen látható szöveget: *
 
MjMxYzk